onsdag, december 29, 2010

Damn coccyx

Idag så fortsatte vi med att åka klart alla röda och svarta backar. Sedan firade vi min systers namnsdag med lunch på värdshuset och sist men inte minst så åkte hon och jag en mil på längdskidor. Det var ett bra sätt att avsluta den här veckan på. Någonstans mellan milen och utförsåkningen gled jag när jag bar på skidorna och landade rätt på svansbenet och damn vad ett litet sådant ben kan kännas när det vill. Jaja jag ska ju bara sitta hela dagen imorgon så det var ju perfekt timing.=)

Today we continued with the rest of the red and black slopes. Then we celebrated my sisters namesday with lunch at the inn. After lunch we went out and covered 10 km crosscountry skiing. perfect way to end the week. Somewhere between the alpine and crosscountry skiing I slipped while carrying the skis and landed on my coccyx. Damn that little bone can hurt when it has decided to do so. I'm so lucky this is the last day here and I will be sitting the entire day tomorrow in a car on the way back home=)Perfect!

Inga kommentarer: