torsdag, april 29, 2010

virrpanna

Idag har det pluggats i vanlig ordning. Hade paeds där vi var uppe på NICUn igen. Sedan smet jag inom Arkad för att höra hur det är med avstägning av min internettjänst. Men de kunde bara avsluta kontraktet samma månad som det skulle stängas av så det blir inget med det. Får vänta tills jag är klar med exams helt enkelt. En liten notering är att jag tycker att TCom är helt underbart. Man går in och väljer engelska på menyn och sedan Tcom Home för det är det jag har. Men naturligtvis är det så att när det är ens tur så kommer man fram till den enda personen i hela lokalen som inte pratar engelska. Men det löste sig ändå för hennes kollega som talade engelska kunde hjälpa henne att översätta för det var lite folk i affären vi den tidpunkten.

Sedan skulle jag innom 400 BC sjukhuset för att lämna in våra Clinical skills Bookletar för underskrift hos vår gamla gastrolärare. När jag kommer in på gastroavdelningen så fick jag totalt hjärnsläpp och kom inte ihåg vad läraren hette... Kom ihåg head of dpts namn och namnet på vår vikare vi hade ett par gånger men inte min lärares namn. Så det var bara att vackert gå därifrån så jag får försöka imorgon igen. Nu har jag tagit reda på vad han hette dessutom.

Inga kommentarer: