måndag, april 12, 2010

Postvacation depression

Usch det var tungt att gå till skolan igen idag. Speciellt eftersom det har regnat exakt hela dagen med. Gör inte direkt under med humöret. Det var otroligt kul att träffa kompisarna igen i alla fall.
Efter lektionerna var klara så fick jag och T småspringa hela vägen till spinningen. Vi kommer in och kastar på oss träningskläderna och in i spinningssalen på två röda. Då kommer receptionisten in i salen och talar om att schemat är ändrat och 16.00 spinningen är inte kvar längre. Vad i ....... tänker vi båda. Men vi bestämde oss för att sitta kvar och vänta till kl 17.00 spinningen istället. Gud vad glad jag är att vi gjorde det för nu känns allt så mycket lättare. Dessutom är det en rolig vecka framför oss.
En sak till som jag blev väldigt glad över idag var att jag fick ett litet påskägg före endocrinology lektionen. Jag blev så himla glad!!!

Inga kommentarer: