onsdag, april 21, 2010

Procrastination and punishment

Idag har verkligen inget flytit på. Från att ha haft en superläsdag igår så var allt sjukt segt idag. Jag gick och handlade. Drack kaffe. Försökte en stund till. Äsch klockan fem så hade jag bara lyckats spilla kaffe över min kappa och väska så då gick jag hem.
Hade inte lust att göra något direkt men peppade mig själv med lite träningsbloggar och bytte om och sprang min nästan 5km runda. Det blev lite ofrivillig intervall träning för jag fick en jätteadrenalinkick när en hund sprang upp jämte mig och började skälla utan att jag såg den komma. Jäklar var rädd jag blev och kutade på som bara den. Till följd fick jag håll och var tvungen gå en sväng och sedan var rhytmen borta. När jag sedan kom hem lyckades jag göra sönder ett av mina örhängen. Merde!
Kan ju tillägga att jag ofrivilligt sköt upp att stretcha när jag kom hem också eftersom jag blev distraherad så det här kommer kännas imorgon. Double merde!
En liten bild från bättre tider...


Inga kommentarer: