lördag, april 17, 2010

Cocktails for a cause

hej hej! Igår var det fullt ös hela dagen verkligen. Hjälpte till att dekorera entrerummet på stardust i temat Hollywood. Vi hade till och med gjort stjärnor i likhet med Hollywood BLVD (och skylt) som låg bredvid den röda mattan. Sedan var det att skynda sig att handla strumpbyxor och gelpads till skorna, ila hem och sedan iväg till D för att göra iordning oss. Hon bjöd på så sjukt goda chicken wings att jag höll på att föräta mig.
Sedan svischade vi tillbaka till stardust och dansade intill småtimmarna. Konserter var det också av The Sweets, Revolver express och Revelstone.
Men idag kan jag tala om att mina fötter totalt dödar mig. Herregud! Smärta! Mina fötter börjar bli för gamla för sånt här.
Sitter i alla fall och pluggar lite lätt och väntar på att T ska komma förbi för lite lunch!

Inga kommentarer: