söndag, november 12, 2006

Söndag

...ja idag har jag städat faktiskt
Varje gång jag får för mig att städa mina territorier så slutar det med att allt ska om organiseras. Allt från bokhyllor till garderoben ska omordnas så det blir mer effektivt. Resultatet brukar bli att jag inte hittar grejer fram tills nästa städning...
Idag hittade jag i mina gömmor
  • Mitt sutur-set! Det var länge sen sist
  • Min stickning... Fortfarande har jag ingen aning om vart den andra stickan e någonstans
  • Hundra miljoner kronor, pund, forint och kroner mynt överallt!!! De fanns verkligen övreallt
  • En massa cdskivor som jag inte har någon aning om vad de gör förnågot
  • Ett idolkort på den ungerske hockeyspelaren autograf och allt... När/ Var/ Hur??? - fick jag det,Varför???- har jag ett sådant? I guess I'll never know
  • Mina jultomtar- Oroa er inte jag har inte satt upp dom ännu det får vänta tills den första december

Nu e allt så fint organiserat... För nu i alla fall

Inga kommentarer: