torsdag, november 16, 2006

Sent...Igen

Att jag aldrig lär mig!
Well jag vann i alla fall patiensduellen mot K! YAY!!!!!

Dessutom hade jag en jättekul diskussion med Jon om vad som vad svenskt och norskt egentligen! Man kan ju säga att jag vann den diskussionen ganska lätt! Hell, om man bor ihop med en norska så måste man ha dunderkoll på sådant annars kommer dom snart och påstår att Astrid Lindgren var norsk eller något annat fånigt!

Men bara så att alla vet! Köttbullar (maträtt) är SVENSKT

Findus (märket) är också svenskt något som min kära kombo inte kunde förstå!

Ja jag kan göra listan lång, men ni får gärna hjälpa mig attt fylla i den så jag kan slå tillbaka mot den norska invasionen i Pécs... (Fast i bland är dom bra att ha ;))

En annan Findus...Ps också svensk

Inga kommentarer: