tisdag, november 14, 2006

Seeeeg dag

Jag har lovat mig själv att jag inte ska klaga idag! Det gjorde jag tillräckligt igår men jag kan väl säga som så här att dagen blev inte så mycket bättre än den började!

Traskade i alla fall iväg till skolan men mina skavsårsfötter och lyssnade på en förelasning om insulin och glucagon. vi har hört det förr och kommer med stor sannorlikhet få höra det flera gånger till.

På väg hem så tittade jag in till Kornél i 3 sekunder och fortsatte sedan till Konzum för att handla kolsyrat vatten, potatis och mjölk! Väl hemma lagade jag middag till mig och K och hon i sin tur muntrade upp mig! Till efterätt blev det Kinder tojás! Väldigt väldigt gott!

Mitt toppenhumör till trots så beslutade jag mig för att lägga upp en bild på mig själv på bloggen idag. Ni får gärna se förbi påsarna under ögonen och det bångstyriga håret men jag har ingen energi till att fixa något utav det! Var istället bara glada över att få ett bild-livstecken från mig så lovar jag att fixa snyggare bilder i framtiden någon gång.

Kläder idag: Lee jeans, mörklila Golddigga topp med en tröja över det(Mango) . Till detta var det svarta Esprit stövlar och svart väst. Samt min lilla blå följeslagare Ipoden. SOm jag inte riktigt har fattat hur den fungerar än men men...

Inga kommentarer: