onsdag, november 08, 2006

Nu var det klippt

Jag blev trött på mitt slitna hår och bestämde mig för att gå och klippa mig! Dessutom har jag tröttnat på att vara blondin och tänkte bli brunett... När jag nämnde detta till Zsuzsi som klipper mig så stirrade hon på mig, skrattade nervöst, frågade om jag skojade, blev likblek i ansiktet samt sa att hon tycker definitivt att jag ska hålla mig till det blonda. Eftersom hon vägrade att göra om mig till brunett så fick det blir mörkare slingor i håret istället...

Förevigt blond, jag kommer att bli förevigt blond
Vill jag verkligen vara blond förevigt och evigt
Förevigt blond jag kommer att bli förevigt blond
Musik: Alphaville-Forever Young

Dessutom tog hela klippningen tre timmar!! Snacka om träsmak i rumpan och jag har börjat inse att jag inte kommer att ha min helt naturliga hårfärg..Någonsin

Men bra blev det i alla fall. Zsuzsi är så duktig så..Nina = Nöjd

Inga kommentarer: