måndag, november 06, 2006

Jet Lag

Jag är fullt och fast övertygad över att man kan drabbas av jet lag även när man inte ändrar tidszon när man reser. Varenda gång jag reser så är jag absolut död dagen efter , idag är tyvärr inget undantag... Lyckades inte somna förrän sen sent inatt och hade ställt väckarklockan på 9 för att inte vända på dygnet helt.... Resultatet kommer att bli ständigt kaffedrickande hela dagen... Jag har en massa saker som måste göras och jag har knappt någon tid att göra det på. Men det var ändå skönt att slappa av lite nu på morgonen och hinna vakna så man kan ta tag i alla grejer sedan!!!
Den andra biverkningen av att flyga är att jag får så torr hud efteråt. Det spelar ingen roll hur mycket jag smörjer min hud krackelerar ändå =)
Well well here we go..

Inga kommentarer: