lördag, februari 13, 2010

Ungersk granne

Kommer ni ihåg när jag berättade om grannparet som bor jämte mig i trappuppgången som är lite småkonstiga?
Idag när jag hade varit ute på tesco och handlat och kom hem så möttes jag av en konstig syn. Det är nämligen så att utanför deras dörr så har dom alltid en tidning där mannens ytterskor alltid brukar stå på. Ute i trapphuset! Jag tycker det är lite knäppt speciellt eftersom en gång när jag precis var nyinflyttad så kom de och ringde på och frågade om jag hade sett hans skor då de tydligen hade blivit tagna. Vem ställer skor ute i trapphuset? Luktar dom så mycket fotsvett? Ja i alla fall så idag så möttes jag av det här:

Hmmm? Well alla är vi olika men jaja. Absolut roligaste var när jag senare skulle iväg till J på fika och skorna stod jämte flaskorna men då var det folk i trapphuset så jag kunde inte med att ta en bild. Weird very very weird..

Har i alla fall haft en supermysig kväll med massa goda kakor, thé och skvaller.

2 kommentarer:

Bodil sa...

Nästa gång ställer väl hans fru ut honom...
Happy Valentine.

JJS sa...

hahaaha!!!!