fredag, februari 26, 2010

Den tredje fredagen i veckan

Jisses så fort denna veckan har gått. Det har känts som om det har varit fredag tre gånger. På ett bra sätt naturligtvis. Först var det Ts födelsedag och igår var det blueskväll på Pécsi Est. Idag är det fredag igen!! Kan det bli bättre? Tror inte det! Igår var en sådan där dag när allt går rätt i livet. Sånt gör mig så himla glad. Det var strålande vårväder. Var så varmt och härligt! Våren är på väg. Hittade thesissnubben så nu är det fixat. Jag har underbara vänner vad mer kan man begära??
Fick mina nya glasögon också! Jag blev helt fascinerad över hur bra jag ser i dom! Kanske borde börja använda gladögon lite oftare?
Nej nu ska jag och mina glasögon hoppa iväg till den enda lektionen för dagen: Psychiatry!
Efter skolan blir det spinning! Det riktigt kryper i benen redan nu så nu ska dom få vad de förtjänar!
Me and my glasses yesterday=)

1 kommentar:

Unknown sa...

Så sprek du er! synes du spinner hele tiden jeg:-) Ha en riktig god helg!