lördag, februari 27, 2010

Rastlös

Idag har jag varit otroligt rastlös! Började dagen med att städa upp i min lägenhet och det behövdes verkligen.
Sedan kom Å över och jobbade med ett elective projekt och då passade jag på att göra lite gynekologi. Det känns ganska bra att åtminstone ha börjat med pluggandet eftersom jag är bortrest nästa helg.
Men efter ett par timmar så orkade jag inte mer. Use of gestogens in the practice og gynecology. Usch nej!
Så då kollade jag bloggar högt och lågt innan rastlösheten infann sig igen. Då tog jag mig den första löprundan ute för i år eftersom spinningen uteblev igår. Tog en av vägarna jag sprang när jag tränade till sthlm på ungeför 4.7 km. Nu till den största nyheten! Jag slog min tid! Haha strålande! Spinning+ rastlösthet= fantastisk runda!
Det kommer jag leva på resten av dagen!

Inga kommentarer: