tisdag, februari 16, 2010

Buenas noches

Idag har varit en lång dag. Fast på ett bra sätt. När vi kom till endocrinlogy lecture imorse så fick vi reda på att vi var tvungna att vara på paeds kliniken kl 11 för att det skulle vara en habilitation lecture med en blivande professor från BP. Tydligen planerad sedan flera månader men som ingen hade talat om för oss. Så istället för att ha infectology så fick jag sitta och lyssna på en väldigt tråkig föreläsning av en nervös stackare som inte hade det så lätt med engelskan. men det bästa av allt var att vi fick sluta 45 minuter tidigare än vad vi hade gjort om vi hade haft infectology. Så då gick jag och J på Arkad en stund. sedan åkte jag hem käkade sen lunch och drog iväg på spinning.
Nu har jag suttit och tränat lite spanska och nu ska jag se en serie innan dagen är slut. Helt fantastiskt vad mycket jag har hunnit med idag!

1 kommentar:

Unknown sa...

Moi bien! ;-) me gusta!