söndag, oktober 01, 2006

Och så var det söndag


Jaha helgen e nästan förbi...
Igår blev det en liten snabbis ut ner till Cyrano's där jag och Kristianne dansade som aldrig förr. Det fanns bara två små nackdelar på hela stunden vi var där:
  • DJn ville inte spela SexyBack med Justin Timberlake, varför är fortfarande ett mysterium för mig.
  • Jag hade högklackade skor på mig och allt dansande känns idag i mina stackars fötter.

Saker som var kul:

  • Dansa magdans till La Tortura och Hips Don't Lie.
  • Ricky Martin Megamix låtar. Säga vad man vill om den killen men härliga danslåtar e det.
  • Killen som klappade på min tyg ros som satt fast på min väska... Eller vänta lite det var bara irriterande

När vi ändå e inne på ett musiktema så tänkte jag bara varmt rekommendera en låt. Otroligt fin! Nej jag tänkte inte nämna sexyback en gång till utan låten jag tänkte på var Fugees med Stand by me Acapella versionen...

Ps. Jag vet att det är en gammal bild men tyckte den kunde pigga upp bloggen lite...

Inga kommentarer: