fredag, oktober 27, 2006

En lista!

Att sysselsätta mig själv med medans städerskorna rumstrerar i lägenheten och jag väntar på K så vi kan gå ut å äta middag och ta ett glas vin.

1. Vad heter du? Nina
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Nicole eller jag vet inte
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Xantippa oh tyvärr é det sant
4. Vilket stjärntecken är du? Lejon Grr
5. Vilken årgång är du? 85
6. Vart bor du? Pécs
7. Bott utomlands? Hittar du Pécs i Sverige?
8. Flyttat antal gånger? 2 inkl flytten hit ner
9. Vart skulle du vilja bo? LONDON
10. Vilken skolklass? 2 året
11. Vad vill du bli när du blir äldre? Haha tja jag vet inte läkare kanske

UTSEENDE
1. Hur lång är du? Ståtliga 1.64m
2. Hårfärg och frisyr? Alla tänkbara nyanser av blond iblan lockat men föredrar rakt plattat
3. Ögonfärg? Bruna
4. Mest nöjd med? Ja du
5. Minst nöjd med? Om jag hade haft en timme så
6. Skostorlek? 39-40 jag har elefantfötter
7. Glasögon? Ja jag är blind på lectures annars
8. Har du några piercingar/tatueringar? Två hål i öronen och en piercing i naveln

FAVORITER
1. Filmer? The Interpreter, Failure to launch
2. Låtar? The One- U2 och Mary J Blige, Stand by me- Fugees
3. Årstider? Vinter
4. Mat/dryck? Sushi och dryck till det är vatten
5. Djur? Dammråttor
6. Färg? Blå/Svart/Rosa
7. Parfym? Nina-Nina Ricci, Be delicious- DKNY eller Cindy Crawfords
8. Tv-program? Grey's Anatomy, Desperate Housewives, Prison Break, Gilmore Girls
9. Ämne i skolan? Anatomy eller Physiology
10. Sysselsättning? haha det vet jag knappt det beror på stunden

KLÄDER
1. Vad använder du just nu för jacka? Ingen det är 23 grader ute? Annars Peak Performance/Stockhlm/Mango beroende på väder
2. Vad använder du just nu för skor? Haha ja du det är några stycken
3. Favoritfärg på kläder? Alla möjliga
4. Favoritmaterial på kläder? Allt möjligt
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Alldeles för mycket
6. Favoritaffärer? GAP har varit en favorit men nu får jag säga Promod
7. För hur mycket köper du kläder för i månaden? Oh det vet jag inte
8. Favoritmärke? Esprit, Peak Perfrmnce, Benetton, Calvin Klein, Replay

DITT RUM
1. Stort, litet eller mitt emellan? 2 mindre
2. Vilken färg på tapeterna? Vita
3. Vilka färger går rummet i i övrigt? Vitt och mörkt trä
4. Favoritmöbel i rummet och varför? Min byrå från Ikea för denär så fin och sängen för den är så gó
5. Vad vill du ändra där inne? Det har jag inte tänkt på
6. Vad har du där inne av följande:
a) tv? No
b) video/dvd? No
c) dator? I mitt arbetsrum ja
d) stereo? No
e) telefon? Om mobilen ligger där inne ja
7. Vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? Munkácsy M utca och kliniken mitt emot
8. Vad gör du oftast i ditt rum? Sover/pluggar
9. Vem förutom du brukar sova i din säng? Ja den ni
10. Favoritpryl i rummet? Mina Paul Reisser tavlor och mitt collage av syster yster

BLANDAT
1. Vad heter din morfar? Han e död men han hette Lajos
2. Var har du i din:
a) jackficka just nu? Biobiljetter, Nycklar och mobilen
b) skolväska just nu? Skolböcker, plånbok, Elisabeth Arden 8 hour cream lypsyl, Lipgloss, pennor, Ungerska halstabletter, rosa huvudvärkstabletter
3. Vad är du beroende av? Koffein =)
4. Vilket land kommer du i från? Sverige
5. Vilken sorts lipsyl använder du? Elizabeth Ardens 8 hour cream
6. Vad tror du på? Jultomten det spelar ingen roll vad alla andra säger ;)
7. Vilken religion tillhör du? kristendomen
8. Vad köpte du senast? Cointreau och gesténye püré
9. Har du nåt husdjur? No
10. Vad bor du i? Lägenhet

GREJER
Plånbok: Svart
Smycken: Oh många många många men på mig just nu e glittrande örhängen och ett fjärilshalsband
Solglasögon: Svarta Ralph Lauren
Nagellack: Manhattan Crazy colors nr 301

Nu ska jag gå och äta middag med K ciao

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahaa, sen när sjutton blev du 86a... Åldersnojja eller :P???