torsdag, juni 09, 2011

Post stateexam

I tisdags var det äntligen dags för den fruktade state exam. Det var en väldigt svår examen. Efter state så drog hela klassen till katedralsparken för att ta bilder till vår yearbook. Det var väldigt trevliigt och jag hoppas bilderna blir bra. Efter parken så drog ett helt gäng vidare till Arizona och åt middag. Det blev en tidig kväll för mig eftersom jag var tvungen att vara pigg dagen efter då val av turnusplats i Norge skulle hända.
I går så var det först turnusval och hjälp vad jag skakade i händerna efter att jag hade ringt in mitt val. Det närmaste ett ½ året är nu avgjort och jag ska upp till NordNorge. Det ska bli så himla kul.
Idag är det dags att ta tag i plugget igen eftersom min sista examen min Oral state exam är om mindre än en vecka= på tisdag!
Kram

Inga kommentarer: