torsdag, april 21, 2011

Happy Easter

För ett år sedan var jag i Rom för två år sedan i Egypten vid den här tiden. I år är jag i exotiska Pécs och sitter och försöker motivera mig till att plugga inför sista tentan. Det går sisådär men varvar med att försöka fiffla till lite mer på min thesis. Om en vecka är det förhoppningsvis över och då ska jag ta det riktigt lungt ett par dagar innan det är dags att börja plugga till stadsexamen. Var ute och tränade intervaller med S tidigare idag i 22 graders värme. Det var underbart men hon hade hittat ett intervall programm på Petter Northugs flickväns blogg eller hur det nu var. Det var riktigt jobbigt och nu sitter jag här och har ont i ena knät efter intervallerna. Jäkla Northug, först vinner han över oss och sedan får hans flickvän mitt knä att göra ont. Haha med detta så säger jag over and out och önskar er en Glad påsk!

One year ago I celebrated Easter in Rome, two years ago in Egypt. This year I'm in exotic Pécs trying to motivate myself to study for the last exam. I take turns with trying to add stuff to my thesis. In a weeks time it's hopefully over and then I'm just going to relax a couple of days before I start studying for the state exam. Earlier today I did interval running with S. 22 degrees outside and sunny1 wonderful. She had found some sort of interval program from Petter Northugs girlfriend. So now I'm sitting here with an aching knee after all those intervals. Ooooh Petter first you win against sweden and then your girlfriend makes my knee hurt. Hehe with this I just wanted to wish you all a very Happy easter=)

Inga kommentarer: