torsdag, januari 14, 2010

Vad skönt att vara hemma i Götet!

Så himla skönt att vakna upp och inte ha examensstress längre. Igår var jag som en Zombie hela dagen med väldigt lite sömn i kroppen men jag fick ändå gjort en hel del. Käkade sushi med syster yster och var och hälsade på på mitt gamla jobb.

Idag försöke jag fortsätta på samma effektiva sätt men det gick inte så bra. Skulle ta mig ut till kungsbacka för att fixa lite papper som jag behöver få underskrivet. Det var två stora krockar på motorvägen, antagligen för att man hade solen i ögonen och den sista krocken hade de varit tvungna att stänga av hela motorvägen för. Eftersom jag ska plocka upp sster 14.20 så insåg jag att jag inte skulle hinna fram och tillbaka till Kba utan fick vända i Kållered. Surt.
Men som sagt nu ska jag plocka upp syster och så har vi blivit bjudna på spa av söta mamma och pappa. det ska bli så himla härligt!
kram på er

Inga kommentarer: